Internet to obecnie najprostszy sposób przyciągania uwagi potencjalnych Klientów. Problemem jest jednak wybór odpowiednich narzędzi promocyjno-reklamowych, które w sposób efektywny i atrakcyjny będą w stanie zaprezentować naszą ofertę.
Wiedzą o tym liczni właściciele firm, którzy każdego dnia prowadzą walkę z konkurencją. Jedną z najskuteczniejszych broni w tym zakresie jest Wirtualny Spacer, jaki łączy w sobie innowacyjność i prostotę obsługi.
O tym jak skutecznie zaprezentować salon samochodowy przekonały się m.in.
Salon Skody:
Honda Park z Łodzi:
A także Salon Volkswagena:
http://www.4dl.pl/Panosfery/Zimny/VW/flash/4dl.pl/pl_vw.html
Co daje Wirtualny Spacer po salonie samochodowym? Przede wszystkim możliwość obejrzenia poszczególnych modeli z bliska, sprawdzenie parametrów technicznych, dostępnych wersji. To ogromna wygoda, gdy poszukuje się auta idealnego.