Takie spotkania jak te, to nie tylko okazja, by zobaczyć realizacje 4DLight w tak wielu odsłonach jednocześnie. To przede wszystkim możliwość spotkania ludzi, którzy jakiś czas temu zaufali nam i naszym pomysłom. Dla ekipy z 4DLight, nie ma prawdopodobnie lepszej nagrody za trud pracy, niż słowa zadowolonych Klientów.
Dziś nie będziemy wypowiadać się o naszych realizacjach w samych superlatywach. Nie będziemy też starali się przekonywać, z jakiego powodu to właśnie 4DLight jest tą agencją interaktywną, której warto zaufać. W naszym imieniu głos zabiorą nasi Klienci. Panowie: Marek Kralka z Kralka Investment Group Sp. Z o.o., Jarosław Pielucha z Mabudo Sp. Z o.o., Wojciech Gągolewicz z Orion Development Sp. Z o.o. oraz Jerzy Grzanka z Monte Sp. Z o.o. To oni odpowiedzą na 10 pytań, które przybliżą każdemu z Was produkt na miarę XXI wieku. Pan Jerzy Grzanka podczas spotkania stwierdził, że - "Bez tego narzędzia marketingowego, trudno sobie dalej wyobrażać pracę". Mamy nadzieję, że coraz więcej firm doceni Wirtualny Spacer.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się:
1.W jaki sposób deweloperzy wykorzystują wykonane przez 4DLight Wirtualne Spacery i Wizualizacje 3D do wzrostu sprzedaży swoich inwestycji?
2.Jaki jest profil działalności ich firmy? Co aktualnie budują?
3. Co skłoniło te firmy do zainwestowania w Wirtualny Spacer z opcją przełączania widoku na Wizualizację 3D?
4.Jak sprawdza się Wirtualny Spacer w codziennej pracy z klientem?
5. Czy wykonany przez 4DLight Wirtualny Spacer został podpięty do firmowych stron www?
6. Czy Wirtualny Spacer z opcją przełączania widoku przyciąga uwagę klientów odwiedzających targi (i nie tylko)?
7. Czy Wirtualny Sapcer pomaga klientowi w wyborze przyszłego mieszkania?
8. Jakie korzyści płyną z wykonania Wizualizacji 3D w formie Wirtualnego Spaceru?
9. Czy Wirtualny Spacer przyspiesza decyzję klientów o zakupie mieszkania?
10. Czy planowane jest wykonanie Wirtualnego Spaceru przy okazji kolejnych inwestycji?
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym filmem.
Autor: 4DLight